Podstata archontického globálneho spiknutia spočíva v
uväznení ľudskej mysle do malého obmedzeného Ja, ktoré nemá žiadnu moc a
ktoré musí nasledovať slepý dav.
Sme manipulovaní čo sa
týka vnímania reality, aby mohla malá skupinka "ľudí" kontrolovať masy a
hovoriť nám, čo máme robiť a čo si máme myslieť. Táto konšpirácia
postihuje všetky oblasti nášho života v čoraz väčšej miere a najviac je
zameraná na kontrolu nášho vnímania skutočnosti (ľudia sú bohužiaľ
prakticky slepí a hluchí, nevidia a ani nevedia nič podstatné o svete
ani o nich samých). Zábavný priemysel je významnou súčasťou agendy na
kontrolu myslenia a vnímania ľudí.
Tento článok nadväzuje na môj prvý príspevok Svet nie je taký, aký sa zdá byť,
v ktorom píšem o archontoch, čo sú zač, "odkiaľ" sú, akú majú podobu,
kde sa spomínajú, ich súvislosť s okultizmom, kabalou, tajnými
spoločnosťami, satanizmom, globálnou agendou, o realite. Jednou stručnou
súhrnnou vetou zopakujem, že archonti (tieto bytosti majú všeobecne
mnoho mien, napr. démoni, bohovia, džinovia, Anunnaki,
Chitauri, reptiliáni...) bytosti spomínané v každej kultúre
a historických prameňoch na Zemi, sú entity z dolných svetov zväčša
s tvarom plazov, ktoré kedysi dávno prepadli Zem, zmanipulovali ľudské
vedomie a dodnes ovládajú svetové dianie pomocou tajných spoločností a
hybridných pokrvných línií, a ich cieľom je úplne si podmaniť ľudstvo
(čo už sa im vlastne podarilo dávno, iba chcú svoju vládu zlegalizovať),
ktoré pre nich predstavuje zdroj životnej energie.
Spomeniem zopár informácií, ktoré sa môžu pri "poznaní" archontov hodiť
a potom prejdem k masívnemu propagovaniu archontickej agendy v zábavnej
a umeleckej sfére.
V gnostických textoch starých minimálne tisícšesťsto rokov, ktoré boli
nájdené v roku 1945 v meste Nag Hammádí v južnom Egypte, sa píše
o archontoch a ich pánovi demiurgovi menom Jaldabaoth alebo Samael,
ktorý mal "vytvoriť" náš hmotný či fyzický vesmír. Je spájaný s
židovským Jehovom, biblickým Bohom, Hospodinom, Pánom, ale taktiež so
Satanom, diablom a démonom. Gnostici boli mystickí učenci s veľkým
vhľadom do poznania sveta a boli autoritami vraždení kvôli poznatkom,
ktoré mali k dispozícii. Demiurg je podľa nich falošný boh, ktorý je
žiarlivý a kontroluje tzv. Eón, v ktorom sme uväznení, prisúdili mu
podobu hada a spolu s archontami je anorganickou bytosťou. V umení
bývajú tieto bytosti často zobrazované ako roboti, kyborgovia. Archonti
podľa gnostikov závidia ľuďom ich kreativitu. Ľudia sú (či skôr boli)
dokonalejšie a múdrejšie bytosti ako oni, tak sa ich zmocnili a chceli
im vládnuť. Archonti vedia iba napodobovať a skresľovať, nemajú svoju
vlastnú tvorivosť či fantáziu. Vedia deformovať realitu, aby vytvorili
falošný svet, virtuálnu realitu. A toto urobili nám ľuďom. Ovládli našu
myseľ, ktorá nás spája so svetom. Sú to paraziti mysle. V týchto textoch
sa píše o Adamovi a Eve - symbolických prvých ľuďoch, ktorí boli
zákernými archontmi zvedení.
Africký šaman Credo Mutwa z kmeňa Zulu hovorí, že mnoho príslušníkov
afrických kmeňov a národov sa považuje za potomkov bohov, ktorí sem
prišli z nebies pred tisíckami rokov. Legendy hovoria, že títo bohovia
k nim priplávali po mori v magických lodiach vyrobených z dreva, rákosia
či medi; niektoré lode boli zhotovené dokonca zo zlata. Niekedy sú
tieto tvory popisované ako krásne bytosti s ľudskou podobou, ktorých
pokožka je modrá, zelená alebo strieborná. Ale vo väčšine prípadov
hovoria, že títo bohovia, hlavne tí, ktorí zostúpili z nebies, neboli
humanoidi, ale šupinaté monštrá, ktoré žili väčšinu času v blate alebo
vo vode. Mali extrémne desivý a škaredý vzhľad. Vyzerali ako krokodíly.
Niektorí z nich boli vysokí a mali hadiu hlavu posadenú na dlhom tenkom
krku, dlhé paže a veľmi dlhé nohy. Iné entity nosili svoje duše vo
vačkoch, mali podobu gulí z čistých kryštálov. Niektorí odvážni africkí
čarodejníci pochytali tieto podivné kryštály a zakopali ich pod zem.
Tieto bytosti učili ľudské bytosti mnohým veciam, napríklad ich učili
vytvárať zákony, poskytovali im znalosti z oblasti bylinnej medicíny,
umenia a stvorenia vesmíru ako celku. Mohli meniť vzhľad podľa svojho
priania. V Afrike im dali rôzne mená a označenia, napríklad Asa (znamená
"schopný kúzla"), Zishwezi (plavec, vetroň), Chitauri či Nommo. Nommo
vytvorili jazero okolo svojich nebeských kozmických lodí a každé ráno
plávali z lodí na pobrežie a kázali ľuďom, ktorí sa tu zhromaždili vo
veľkých počtoch. Bytosti vybrali jedného zo svojich radov, zabili ho,
rozkrájali jeho telo na kúsky a potom tieto kúsky dávali jesť ľuďom
a bol to podľa legendy údajne prvý obetný krvavý rituál tohto druhu na
Zemi. Nommo potom vzali spodnú čeľusť tohto rozkrájaného tvora, pomocou
mágie ho stvorili celého znovu a priviedli ho tak k životu. Takže vidíme
tu, že ľudí kedysi navštívili reptiloidné bytosti, ktoré nám predávali
svoj pohľad na svet a ten rituál by mohol byť genetickou manipuláciou
ľudského rodu. Jedna časť ľudského mozgu sa nazýva R-komplex či
reptiliánsky mozog, ktorý ovplyvňuje ľudské vnímanie, spôsobuje
chladnokrvné a teritoriálne chovanie, želanie kontrolovať a ovládať,
vyvoláva posadnutosť rituálmi. Tieto bytosti sú tými istými bytosťami
(archontmi) popísanými v gnostických textoch. Reptiliáni sú jedným
z prejavov archontov. Archonti sa môžu meniť aj na ľudí.
Medzi archontov patria aj tzv. šediváci (anglicky 'greys').
Švajčiarsky jasnovidec Anton Styger dávnejšie na svojom blogu na internete napísal toto: "Keď
vidím ľudí v podnikateľskej sfére alebo v politike, ktorí sú zvlášť
uväznení v materiálnom svete, tak som si napríklad všimol, že už nemajú
svetelné telá. U mnohých z týchto ľudí už pre mňa nie je viditeľný bod
svetla vychádzajúci zo srdečnej čakry, ktorý je inak vždy prítomný.
Namiesto toho vidím okolo nich niečo ako vrstvu "lesklého dechtu"
a v nej môžem rozpoznať rysy obludnej bytosti v tvare jaštera. Keď títo
ľudia napríklad rozprávajú v televízii, vidím, ako sa okolo tejto osoby
utvára tvar krokodíla, ako v prehnutom zrkadle. Nevidím svetlo
vychádzajúce z ich hrdelnej a čelovej čakry." Archonti ovplyvňujú
ľudskú myseľ. Dokážu ju posadnúť. Dokážu sa napojiť na dve nižšie čakry,
pohlavnú a brušnú. Negatívne ovplyvňujú našu srdečnú čakru.
Mexický šaman a toltécky čarodejník don Juan Matus, ktorý učil
juhoamerického antropológa Carlosa Castanedu poznaniu čarodejníkov
starého Mexika, o archontoch povedal: "Čelíme predátorovi, ktorý
prišiel z hlbín kozmu a prevzal kontrolu nad našimi životmi. Ľudské
bytosti sú jeho väzňami. Ten predátor je našim pánom. Zanechal nás
poslušných, bezmocných. Keď chceme protestovať, naše protesty potlačí.
Keď chceme jednať nezávisle, dožaduje, aby sme tak nerobili. Sme držaní
ako jeho väzni. Prevzal nad nami kontrolu, pretože sme pre neho iba
energetickou potravou. A nemilosrdne nás utláča, pretože sme energiou.
Rovnako ako chováme sliepky v klietkach, predátori nás chovajú
v ľudských klietkach. Z tohto dôvodu je im jedlo vždy prístupné.
Premýšľajte chvíľu a povedzte mi, ako by ste vysvetlili rozpory medzi
inteligenciou človeka ako technika a stupiditou jeho systému viery,
alebo stupiditou jeho rozporného chovania. Čarodejníci veria, že to boli
predátori, kto nám dal náš súčasný systém viery, naše myšlienky dobra
a zla, naše spoločenské mravy. Oni sú tí, kto nastavujú naše sny
o úspechu alebo zlyhaní. Dali nám lakomosť, chamtivosť, zbabelosť. Je to
predátor, kvôli ktorému sme zaspali, kvôli komu sme rutinní, a kvôli
komu naháňame svoje ego a kŕmime vlka. Aby sme boli poslušní, tichí
a slabí, urobili predátori úžasný manéver - úžasný samozrejme z uhla
pohľadu stratéga; ohavný z uhla pohľadu tých, kto tým
trpí. Oni nám dali svoju myseľ. Myseľ predátora je odporujúca si, mrzutá
a plná strachu, že bude každú chvíľu odhalená. Skrz myseľ, ktorá je
nakoniec ich mysľou, prinesú predátori do životov ľudských bytostí
čokoľvek, čo sa pre nich hodí. Týmto si zaisťujú určitý stupeň ochrany,
ktorý zmierňuje ich strach. Čarodejníci starovekého Mexika odôvodnili,
že človek musel byť kedysi kompletnou bytosťou, s úžasnými vhľadmi,
zázračným vedomím, čo je dnes iba mytologickou legendou. A potom sa zdá,
že všetko zmizlo a teraz tu máme človeka pod sedatívami. Chcem povedať,
že to, čo proti nám stojí, nie je obyčajný predátor. Je veľmi múdry
a organizovaný. Používa metodický systém, ktorý z nás robí zbytočné
bytosti. Človek, ktorý má byť magickou bytosťou, už nie je magický. Je
to priemerný kus mäsa. Človeka nečakajú iné vízie než tie, ktoré má
zviera vychované ako kus mäsa: všedné, konvenčné, imbecilné."
Archonti ovládli našu myseľ a k tomu používajú aj našu nekódovanú
zbytkovú DNA, v ktorej sú uložené naše programy správania, vnímania,
emócií. Vyhľadávajú hlavne energiu detí pred pubertou, a k tomu
využívajú pedofilov, ktorí majú sex s deťmi. Pedofil je vodičom, ktorý
pri pohlavnom styku vysáva životnú silu dieťaťa.
Podľa starovekých záznamov sa archonti začali rozmnožovať s ľuďmi, resp.
ľudskými ženami a vytvorili hybridnú rasu pokrvných línií, ktorá je
geneticky upravená tak, aby neprejavovala empatiu voči ľuďom a ani voči
všetkému živému. Je to tzv. elita. Sú týmito bytosťami ovládaní
a posadnutí, používajú ich telá ako plášť. Riadia globálnu agendu na
zotročenie ľudstva. Patria sem napríklad Rothschildovci.
Rockefellerovci, Warburgovci, Kennedyovci, Windsorovci, Bushovci a iné
rodiny. V priebehu času mali tieto rodiny ale rôzne mená. Tieto
"archontmi vyvolené" famílie s pomocou naverbovaných ľudí (užitočných
idiotov) vytvárajú zákony, tlačia peniaze, ovládajú masmédiá, vlastnia
svetové organizácie a banky (peniaze sú ich nástrojom na zotročenie
ľudstva), ovládajú politikov, produkujú filmy, určujú normalizované
vzdelávanie, vytvárajú lieky, navrhujú a realizujú vojny a falošné útoky,
predstavujú nám oficiálnu históriu, riadia vedecký výskum, vymysleli
a zaviedli náboženstvá, chystajú sa kontrolovať a regulovať internet,
robia satanistické rituály, ktoré znižujú vibrácie energetického poľa
planéty. Archonti sa živia nízkovibračnou emočnou energiou, preto
potrebujú ľudí udržiavať v nízkovibračnom stave pomocou vyvolávania
strachu, hnevu, násilia, nenávisti, viny a hanby v spoločnosti.
"Realita" je vibrácia. Ak by ľudstvo zvýšilo svoje vibrácie (cestou
porozumenia, lásky a poznania), tieto bytosti by sa nemohli živiť našou
energiou. Živia sa strachom. Satanistické rodiny sú súčasťou tajných
spoločností, ktoré za oponou riadia svet; ich údajne najznámejšou tajnou
spoločnosťou sú tzv. Ilumináti, ktorí majú zastrešovať ostatné tajné
spoločnosti - teda aspoň navonok. Tajné spoločnosti takisto mali kedysi
iné názvy. Kedysi nám vládli prostredníctvom panovníkov, neskôr pomocou
náboženstiev a dnes hlavne pomocou masmédií, zábavného priemyslu a
propagácie materializmu. Elitné rodiny majú sex s deťmi, unášajú ich
a obetúvajú v satanských rituáloch. Sú incestné a rozmnožujú sa medzi
sebou kvôli zachovaniu určitých vzorcov správania. Využívajú
k presadzovaniu agendy ľudí, ktorí sú na očiach verejnosti a ktorí sú
tak vynikajúco zaplatení a zmanipulovaní, že následky svojich činov sú
im ukradnuté. Za peniaze nemúdry človek urobí hocičo, aj keď peniaze
v skutočnosti sú len prostriedkom, ako zničiť ľudskú slobodu. Nastrčení
idioti ale ani nepoznajú celú pravdu, iba tú jej časť, ktorá potrebujú
vedieť pre ich úlohu v agende. V tomto hrá rolu aj MK Ultra programovanie mysle.
Všetky alebo takmer všetky vlády sú pod kontrolou tajných spoločností,
vrátane v súčasnosti "prebudenými" občanmi tak oslavovanej ruskej
a čínskej vlády. Slovenská politika je riadená nepochybne slobodomurármi
v pozadí a rôznymi finančnými skupinami. Elita a archonti bojujú o moc
aj medzi sebou, ale v prípade dosiahnutia Nového svetového poriadku sú
schopní sa spojiť a pomáhať si.
Na ďalšom obrázku je zobrazená stručná pyramidálna štruktúra riadenia globálnej agendy.
Motívy a zobrazenia hadích bohov, démonov, diablov a neľudských bytostí
je možné nájsť po celom svete. Dôkazov na ich existenciu je množstvo.
Tieto bytosti existujú a otravujú nás už pekne dlhú dobu.
Archonti v zábavnom priemysle
V dnešných časoch, keď archontická elita
nutne potrebuje, aby bola jej agenda prijatá celosvetovou verejnosťou,
prevádza to prostredníctvom tzv. odcitlivenia. Agenda, ktorá môže byť
proti záujmom verejnosti, je pomaly, postupne a opakovane svetu
predstavovaná prostredníctvom filmov, hudby, hudobných klipov
a masmédií. Takto otupujú ľudskú pozornosť. Ľudia sú mentálne
programovaní a po neustálom vystavovaní konkrétnej agendy
prostredníctvom zábavného priemyslu sú obecne ľahostajní a masy agendu
potom pasívne akceptujú. Táto manipulačná technika má pôvod
v psychoterapii. Ľudia sú adaptovaní na desivé situácie, pokiaľ sú im
neustále vystavovaní. Pri sci-fi filmoch nám elita v súčasnosti
symbolicky predkladá najmä budúcnosť, akú si želá mať, tak sa ľudia na
ňu pomocou filmov pripravujú alebo sú spracúvaní. Pripravujú ľudstvo na
apokalyptický archontický svet plný ľudských robotov kontrolovaných
pomocou mikročipov a technológie ovládania mysle, ktorí robia to, čo po
nich vládcovia chcú. Ale predkladajú nám aj, ako je svet v skutočnosti
riadený a kto za systémom stojí, a taktiež radi odhaľujú niečo z našej
minulosti. Často do filmov vkladajú prvky dezinformácií, ale tie sa dajú
odhaliť - to potom záleží od úrovne vedomostí o agende. Ak človek
pozná, čo sa skutočne skrýva v zámeroch filmov, filmy získavajú okamžite
iný, skutočný zmysel. Bežní ľudia vidia vo filmoch iba zábavu a neveria
ich posolstvu, čo samozrejme elita vie a vyhovuje jej to. Zameriam sa
teraz na archontické bytosti a reptiliánske prvky v iluminátskom umení.
Vo filme Strach a hnus v Las Vegas (1998) od iluminátskeho
režiséra Terryho Gilliama je scénka, v ktorej frčí Raoul Duke (alias
Johnny Depp) na psychedelických drogách. Sedí v bare, v ktorom sa zabáva
mnoho smetánkových pôžitkárov. Duke sa dostáva pomocou drog do inej
dimenzie vnímania a vidí okolo seba namiesto pôžitkárov samé reptiloidné
bytosti. Iba jeho právnického priateľa vidí ako ľudskú bytosť. Okrem
toho je tu aj spomínaná pedofília v súvislosti so satanizmom. Terry
Gilliam natočil mnoho snímkov zobrazujúcich iluminátske maniere.
Bývalý kolega otca Petera Parkera (herec Andrew Garfield), doktor Curt Connors (hrá ho Rhys Ifans) má vo filme Amazing Spider-man
(2012) alter ego zvané Lizard (znamená 'jašter'). Je to plazia bytosť,
ktorá sa snaží zmeniť obyvateľov mesta New York na jemu podobné bytosti
pomocou špeciálnej technológie a chemikálie. Archonti sú schopní
posadnúť myseľ človeka, ako už bolo povedané, a v tomto filme je to
symbolicky zobrazené.
Mortal Kombat je jedna z najpopulárnejších bojových herných sérií
v hernom svete. Zameriam sa v tomto prípade iba na filmy ohľadom tohto
fenoménu. V prvom filme Mortal Kombat (1995) prídu na Zem
tajomní bojovníci na čele s čarodejníkom Shang Tsungom z inej dimenzie
a vyzývajú ľudstvo na súboj o ľudský svet. Títo tajomní bojovníci sú
sprostredkovatelia medzi našim svetom a svetom démonického Shao Kahna.
Sú symbolicky niečo ako tajná elitná spoločnosť alebo prostredníci,
ktorí komunikujú s démonmi z iného sveta. Niekoľko ľudských bojovníkov
na čele s mystickým bohom Raidenom sa vyberie do inej dimenzie bojovať o
Zem. Súboje sa odohrávajú najmä vo veži, ktorá pripomína známu
babylonskú vežu, a neskôr aj v kráľovstve, ktoré si Shao Kahn násilne
prisvojil. Je tu možné vidieť plazie sochy. Jedna z postáv sa volá
Reptile ('plaz' či 'had'). Shang Tsung sa snaží dostať náš svet pod
nadvládu zlého Shao Kahna. Hlavným logom filmu je drak, symbol
archontov.
Takže v prvom Mortal Kombate je ukázané, ako sa uctievači plazov
a démonické bytosti snažia ovládnuť náš svet prostredníctvom súbojov.
V druhom filme Mortal Kombat: Rozdrvenie (1997) Shao Kahn
poruší pravidlá a snaží sa spojiť náš svet s jeho svetom. Dochádza
k ničivým dôsledkom na Zemi. Nakoniec sa ukáže, že Shao Kahn sa premieňa
na plazovitú hydru (reprezentuje plazích archontov) a boh Raiden je
jeho brat. Títo bratia medzi sebou vedú boj na život a na smrť. To
symbolizuje súboje medzi archontmi navzájom. Avšak celkový príbeh série
Mortal Kombat je ešte iluminátskejší a zamotanejší.
Astrofyzik Zane Zaminski (Charlie Sheen) vo filme Invázia
(1996) pracuje v astronomickom laboratóriu a snaží sa zachytiť
mimozemský signál z vesmíru. Keď sa mu to konečne podarí, oznámi tento
objav svojmu nadriadenému menom Gordian z vedenia špeciálneho oddelenia
NASA. Tomu sa to nepáči a dá Zaminskému výpoveď. Zaminski pátra po
stopách signálu ďalej a dostane sa až do Mexika, v ktorom objaví tajnú
základňu pod zemským povrchom. V tejto základni pôsobia bytosti z
vesmíru, ktoré pripomínajú plaza skríženého so šedivákom. Tieto bytosti
menia klímu na Zemi, pretože ju chcú celú obsadiť. Majú schopnosť meniť
sa na ľudí. Vo filme je povedané, že existujú bytosti, ktoré menia našu
atmosféru, čo sa deje aj v skutočnosti pomocou chemtrailsov (chemtrailsy
sú špeciálne lietadlové pásy na oblohe obsahujúce hliník, bárium,
stroncium, nanočastice atď.), technológie HAARP a rádioaktivity
z Fukušimi na našej planéte. NASA v tomto filme predstavuje zlú stranu,
čo je pravdivo vystihnuté. Pravda o zákerných plánoch mimozemšťanov sa
vo filme nakoniec dostane von.
Stargate (1994) je americký sci-fi film, v ktorom
vedecká expedícia nájde v Egypte zvláštny objekt pokrytý neznámymi
symbolmi. Príde sa na to, že je to hviezdna brána, ktorou je možné
cestovať na iné svety. Výskumný tým sa cez bránu dostane do sústavy
Orion, v ktorej nájde zotročenú ľudskú civilizáciu a pyramídy podobné
tým našim v Egypte. Zistí sa, že mimozemská bytosť podobná šedivákovi,
ktorá umiera, našla na Zemi ľudské telo, ktoré posadla a ktoré sa ľahko
regeneruje, cestuje po vesmíre a zotročuje civilizácie. Kedysi tak
urobil aj na Zemi, ale pozemšťania sa vzbúrili a bránu do iných sústav
zakopali. Tento vesmírny vládca cestuje vo vesmírnej lodi, ktorá má tvar
pyramídy s okom (to je jeden z hlavných symbolov Iluminátov a je
masívne používaný v hollywoodskych filmoch). Pred ľuďmi sa vydáva za
(falošného egyptského) boha. Vo svojej lodi má okolo seba neustále deti.
Spoločnosť mu robia paraziti v ľudských telách (ako sa ukáže v seriáli Hviezdna brána - Stargate SG-1),
ktorí sa tiež vydávajú za (egyptských) bohov. Maska faraónov
v skutočnosti predstavuje hada - kobru. Slnečný kotúč, ktorý mimozemský
vládca (označovaný aj ako Ré) nosí na chrbáte, je symbolom Saturna
(Saturn je dôležitý prvok, ktorý rozoberiem v ďalších článkoch).
Vo filme je výstižne zobrazená archontická agenda - falošný boh a jeho
služobní archonti zotročujú ľudskú rasu a sú schopní posadnúť ľudské
telo, resp. myseľ, a živia sa energiou ľudí, najmä detí. Na konci filmu
sa všetci otroci, ktorí sa predtým zo strachu pred falošným bohom
klaňali a uctievali ho, vzbúria a vládca nemá inú možnosť, než utiecť,
aby si zachránil život (ktorý si aj tak nezachránil) - a to isté by mali
urobiť aj ľudia tu na Zemi, že?!
Filmom s egyptskou tématikou je aj snímok Prekliatie bohov (2004).
V New Yorku sa na oblohe objaví odniekiaľ iluminátska vesmírna
pyramída, v ktorej cestuje boh Horus. Potrebuje potomka. Tak precestoval
polovicu vesmíru, aby našiel mutantku menom Jill a splodil s ňou dieťa.
Horus posadne jedného muža, ktorého si vybral ako svoj pohlavný
"nástroj", a mutantku zvedie. Ona splodí polobožského syna. Očividnou
myšlienkou tohto filmu je, že bohovia či archonti sa rozmnožovali
s ľudskými ženami, ktoré im porodili potomkov (satanistické pokrvné
línie). Mutantka Jill v tomto prípade predstavuje výnimočnú ľudskú
bytosť na rozdiel od iných ľudí vo filme - predstavuje dokonalého
nepoškvrneného človeka, ktorý sa ale po Horovom archontickom pláne stane
obyčajným človekom. Zmena skvelej Jill na všednú ľudskú bytosť
predstavuje tzv. pád človeka.
Divoká planéta (1973) je starší francúzsky animovaný
fantasy/sci-fi film pojednávajúci o bytostiach, tzv. Drágoch, ktorí
zotročili ľudskú rasu. Príbeh sa odohráva na planéte zvanej Ygam. Ľudia
sú pre Drágov iba hračky. Drágovia sú veľké bytosti podobné obojživelným
mutantom. Majú modrú farbu, podobne ako hinduistickí archontickí
bohovia. Majú k dispozícii vyspelú technológiu, ktorou sa vzdelávajú.
Človiečik menom Ter, ktorý slúži ako hračka jednej takejto bytosti, má
dovolené využívať túto technológiu. Jedného dňa sa mu podarí od Drágov
ujsť aj s týmto zariadením a dostane sa k divokým ľuďom, ktorí žijú
voľne v prírode. Keď sa to Drágovia dozvedia, rozhodnú sa zahájiť tzv.
odľuďňovanie. Všetci divokí ľudia sa budú musieť spojiť, využiť
technológiu Drágov na rozvíjanie vedomostí a zachrániť sa predtým, než
ich Drágovia úplne vyhubia. Nakoniec sa im podarí nájsť slabinu Drágov
a uzavrú s nimi mier. Opäť je tu motív, ako nás vesmírne bytosti
zotročili. Tie majú k dispozícii tajné znalosti, ktoré sú ľuďom
odopierané. Je tu zobrazená aj agenda redukcie populácie, ktorá je
reálna a ktorú chcú elity na Zemi uskutočniť. Cieľom Iluminátov je
zredukovať populáciu na päťsto miliónov obyvateľov a preto stále viac
a viac je vďaka nim naše jedlo toxickejšie, voda a vzduch
nebezpečnejšie, lieky viac ničiace zdravie a modifikujúce DNA, a
technológia viac poškodzujúcejšia ľudské telo.
Americký film Oni žijú! (1988) je B-čkový snímok z pera
kultového režiséra Johna Carpentera. Je to vlastne symbolický dokument.
Chlapík zistí, že svet chcú úplne ovládnuť mimozemské robotické bytosti,
ktoré vyzerajú ako ľudia. Je tam dokonca spomenutý rok získania ich
definitívnej nadvlády, a to 2025. Tieto bytosti sú viditeľné iba vďaka
špeciálnym slnečným okuliarom. Všade je pomocou týchto okuliarov možné
zhliadnuť podprahové správy, ktorými sú ľudia nevedome kŕmení.
Mimozemšťania majú k dispozícii vyspelú technológiu, ktorá ich dokáže
teleportovať. Vo filme sú zobrazené aj tajné vojenské základne - také
máme na Zemi aj v skutočnosti. Páči sa mi myšlienka, ktorú jeden
charakter vo filme povedal, a to, že ľudia sa dajú ľahko kúpiť. Je tu
spomenutá antigravitačná technológia a cestovanie vo vesmíre. Tieto
technológie samozrejme existujú, ale sú pred ľuďmi utajované. Bytosti sú
tu zobrazené ako roboti. Archonti sú tiež prirovnávaní k robotom,
pretože nemajú empatiu, sú ako softvérové programy bez duše. Myšlienka
robotických archontov je vo filmoch častá. V závere filmu sú bytosti
odhalené, pretože sa poškodí hlavný satelit, ktorý "skrýval" ich pravú
podobu. Realita je len frekvencia, vibrácia, preto symbolika satelitu je
tu dôležitá a symbolická.
Vo filmovom snímku Smrtihlav (1998) starobylá umierajúca rasa
majúca ľudskú podobu a výnimočné schopnosti drží ľudí uväznených
v temnom vesmírnom meste. Ľudia o tejto manipulácii nevedia. Každý deň
sú im menené spomienky, aby tak boli držaní ďaleko od chápania
skutočnosti. Programujú im myseľ. Naprogramujú im každú chvíľu nový
život. Tieto bytosti, ktoré majú energetického archontického parazita
v mozgu, sa snažia pochopiť a získať ľudskú dušu. Nakoniec sú bytosti
porazené, pretože jeden človek prebudí svoj pravý potenciál. Ľudia sú
mocnejší ako oni, ale táto moc im je odopieraná. Vidíme tu opäť ten istý
motív - zmanipulované ľudstvo ovládané cudzou rasou, ktorá ich životy
do bodky riadi.
Vo filme Správcovia osudu (2011) je použitý podobný motív ako v
Smrtihlavovi. Agenti slúžiaci "tomu, ktorého voláme mnohými menami"
(Satan? Lucifer? Boh? Jehova?...) sú správcami osudu ľudstva. Títo
správcovia majú presný plán, ktorý im "ten hore" zadal. Takisto
programujú ľudské mysle. Pohybujú sa v iných dimenziách symbolizovaných
chodbami s dvermi. Avšak v jednej chvíli sa im plán rúti a snažia sa
tomu zabrániť. Snažia sa zabrániť prejavu skutočnej lásky medzi ľuďmi.
Lásku vo svete demiurg nechce. Láska je tu (ako aj v mnohých iných
filmoch) symbolizovaná ako vzťah medzi mužom a ženou, ale v podstate je
tým myslená univerzálna láska. Agenti predstavujú pokrvné línie
archontov a ich pán predstavuje demiurga. Nakoniec vo filme láska
zvíťazí a agenti s demiurgom už tomu nemôžu zabrániť.
Americký športový hrdina Flash Gordon musí vo sci-fi fantastickom filme Flash Gordon
(1980) zachrániť planétu Zem pred zákernými dobyvateľmi z inej dimenzie
na čele s diktátorom Mingom. Mingovi najvyšší sluhovia majú podobu
robotických bytostí. Okrem agendy napadnutia Zeme tu sú zobrazené aj
náznaky incestných vzťahov (medzi demiurgom Mingom a jeho dcérou,
princeznou Aurou). Symbolika použitá vo filme je očividná a veľmi
okultná. Nájdeme tu aj konkrétne odkazy na plazie bytosti.
Nádherne je archontická agenda prezentovaná v diele Avengers: Pomstitelia
(2012). Skupina fiktívnych superhrdinov sa snaží zachrániť planétu pred
zloduchom Lokim, ktorý chce dobyť a zotročiť svet pomocou robotických
plazových bytostí zvaných Chitauri (takto volajú v Afrike archontov).
Loki svoj úmysel zdôvodňuje tak, že ľudia potrebujú mať nad sebou
vládcu, ktorý ich zbaví slobody, ktorá je pre ľudí nebezpečná atď.
Lokiho božský brat Thor stojí na strane ľudstva. Okultnej iluminátskej
symboliky je tu mnoho. Vláda USA v tomto filme stojí na strane ľudí, čo
je typický dezinformačný prvok používaný v mnohých filmoch, pretože
vláda je v skutočnosti do spiknutia kompletne zapojená. Okultnou
symbolikou, ktorú vidíme vo všetkých týchto filmoch, sa budem ešte
určite zaoberať v ďalších článkoch, pretože toho je veľa a vyžaduje si
to viac priestoru na analýzu. Vidíme tu teda agendu zotročenia ľudstva,
reptiliánov z inej dimenzie, iluminátsku symboliku a podobne. Vo filme
je "spomenutá" technika Iluminátov, ktorou sa im darí ovládať ľudstvo,
a to "rozdeľuj a panuj".
V iluminátskom veľdiele zvanom Matrix (1999) od zasvätených
bratov Wachowských je symbolicky zobrazená snáď celá archontická agenda.
Stroje vytvárajúce nám falošnú realitu a živiace sa ľudskou energiou
predstavujú archontov a agenti plniaci úlohy zadané strojmi či
architektom predstavujú Iluminátov. Architekt spravujúci falošnú realitu
je slobodomurárskym "Veľkým architektom vesmíru".
Spomeniem ešte niektoré filmy, v ktorých je možné nájsť archontické a reptiliánske prvky: John na konci zomrie (2012), Terminátor (1984), Prometheus (2012), Predátor (1987), Strážcovia (2009), Harry Potter séria (2001 - 2011), Indiana Jones a Chrám skazy (1984).
Dole: Predátor, Strážcovia.