Počas splnu v nočných hodinách Frater Tentigo
oblečený do čierneho rúcha vo svojej svätyni vykúrenej kadidlom lásky
zapáli sviece, ktoré sú jediným zdrojom svetla v miestnosti.
Chystá sa vykonať obrad, ktorým má privolať do svojho života čarodejnicu, po akej túži.
Vľavo na oltári je umiestnená čierna svieca, napravo je biela svieca. Naľavo je umiestnený prázdny pergamen, na ktorý sa počas rituálu
zachytí túžba, napravo je uložený pergamen so vzývaním boha Pana,
pergamen s invokáciou a pergamen so siedmym henochianským kľúčom. Na
oltári je ďalej položený pentakel, kalich s červeným vínom, tibetská
miska a soška boha Pana. V svätyni sú vhodne poukladané biele sviečky
osvetľujúce temnú miestnosť a v rohu miestnosti sa nachádza posteľ.
Zazvonenie na tibetskú misku oznamuje začiatok rituálu. Frater Tentigo
deväťkrát zazvoní na misku, pričom sa otáča proti smeru hodinových
ručičiek okolo nej.
Svojim magickým mečom ukáže na sochu boha Pana a nahlas prednesie vzývanie: "V
mene boha Pana rozkazujem silám prírody, aby vložili svoju moc do
mojich rúk! Vystúp túžobne z noci, príď cez more zo Sicílie a Arkádie,
hlučne ako Bakchus s nymfami a satyrmi ako strážcami! Príď s trúbami a
bubnami, ktoré rozochvejú všetky kopce, príď s flautou a píšťalami!
Čakám a zvíjam sa v zovretí hada! Dopraj mi pôžitky, ktoré si prajem!
Žijem ako voľné zviera a teším sa z radostí tela! Rozkazujem, aby sa
všetko, čo si želám, tiež stalo! Prejav moju túžbu, ó Pan!"
Frater Tentigo sa napije vína z kalicha. Otáča sa proti smeru hodinových
ručičiek, ukazuje magickým mečom na všetky svetové strany a vyvoláva
mená jednotlivých archanjelov: Michaela z juhu, Rafaela z východu,
Uriela zo severu, Gabriela zo západu.
Frater Tentigo nahlas prednesie invokáciu pre obrad chtivosti, ktorá znie: "Zjav
sa, ó mocný Pan, a učiň sa viditeľným môjmu zraku. Vyšli onoho posla
zmyselných rozkoší; nech zvrhlé predstavy mojich túžob zhmotnia sa v
činy a skutky budúcnosti. Zhromaždil som svoje symboly; pripravujem sa
vyvolať tú, ktorá príde, a obraz, ktorý som sám stvoril, sa hrozivo
vznáša ako zúrivý had čakajúci na vypustenie. Vízia skutočnosti stane sa
a uhly prvého rozmeru stanú sa stelesnením rozmeru tretieho. Vyjdi do
prázdnej noci a prenikni mysľou čarodejnice, po akej
túžim. Kopia moja je pripravená k vrhu! Dravá sila mojej vôle rozmetá
neprístupnosť mysli, ktorej chýba zmyselná túžba; ako semeno dopadá,
výpary jeho rozšíria sa jej telom, ochromia ho, čím bude vydaná napospas
mojej vôli. V mene veľkého boha Pana, nech sa moje tajné myšlienky
premenia v pohyby tela čarodejnice, po akej túžim! Šemhamforaš! Sláva Panovi!"
Po prednesení invokácie Frater Tentigo opustí priestor oltára, vyzlečie
sa donaha a presunie sa na miesto (kreslo) vhodnejšie k prevedeniu
ďalšej časti rituálu, ktorá pozostáva z písomného a imaginárneho
zachytenia jeho predstáv o čarodejnici, pričom dochádza k autoerotickému
pohlavnému vzrušeniu ukončenému silným vyvrcholením. Jeho predstavivosť
je veľmi živá a mocná.
Po dosiahnutí vrcholu sa nahý Frater Tentigo vracia k oltáru, nahlas
prečíta túžbu zachytenú na papieri, napichne ju na meč a v plameni
čiernej rituálnej sviece ju spáli. Po spálení pergamenu zvolá šemhamforaš! Sláva Panovi!
Frater Tentigo sa oblečie naspäť do čierneho rúcha a nahlas prednesie
siedmy henochianský kľúč, ktorý vzdáva hold vzrušujúcemu pôvabu a
radosti z pôžitkov tela. Znie takto: "Ra-asa isalamanu para-di-zoda
oe-cari-mi aao iala-pire-gahe Qui-inu. Enai butamonu od inoasa ni
pa-ra-diala. Casaremeji ujeare ciharelanu, od zodonace lucifatianu,
caresa ta vavalezodirenu tol-hami. Soba lonudohe od nuame cahisa ta Da o
Desa vo-ma-dea od pi-beliare itahila rita od miame ca-ni quola rita!
Zodecare! Zo dameranu! Iecarimi Quo-a-dahe od I-mica-olzododa aaiome.
Bajirele papenore idalugama elonusahi-od umapelifa vau-ge-ji Bijil-IAD!"
(Preklad: Východ je domovom neviestok, ospevujúcich chválu v plameňoch
najvyššieho šťastia, v ktorých Pán temnôt otvoril Svoje ústa; stali sa
živými príbytkami, v ktorých raduje sa sila muža; zdobené sú skvelými
ornamentmi a konajú zázraky na všetkých tvoroch. Ich kráľovstvo a
zotrvanie sú Tretím a Štvrtým, silnými vežami a miestami útechy,
stolcami rozkoše a zotrvania. Ó vy služobnice rozkoše, dajte sa na
pochod! Objavte sa! Ospevujte chválu na Zemi a mocných medzi nami! Lebo
preto je tejto pamiatke daná moc a naša sila rastie v tom, kto nám
prináša útechu.)
Zvonenie tibetskej misky ohlási koniec rituálu. Frater Tentigo prednesie slová DOKONANÉ JEST. Obrad je ukončený.
Zásadná vec, ktorej musí obyčajný človek porozumieť, ak chce ešte vo vesmíre prežiť, je pochopenie toho, čo predstavuje takzvaný predátor. Predátor je bytosť, ktorá je na vrchole spoločenskej pyramídy moci. Alternatívnym pomenovaním pre slovo predátor môže byť pojem vládca. Je to ten, čo nám vládne. Je dobré sa pozrieť bližšie na to, čo je predátor alias vládca skutočne zač. Predátor je veľmi mocná entita. Má k dispozícii poznanie, o akom sa bežnému človeku ani nesnívalo. Má vhľad do podstaty vedomia. Vie skresľovať vnímanie druhých bytostí. Je to egoista závislý na kontrole a moci. Moc a kontrola je jeho posadnutosťou. Predátor je veľmajster manipulácie. Vie presne identifikovať, kde má druhá bytosť silné a slabé stránky a vie ich zneužiť vo svoj vlastný prospech. Predátor pochádza zo sveta, ktorý leží za našim svetom. Je to svet, do ktorého sa môžu dostať tí, čo kráčajú po ceste poznania. Predátor našiel spôsob, ako prenikať do nášho sveta a ako tu pôsob...