Preskočiť na hlavný obsah

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.
U Daykilla v priestrannej obývačke som si po tom, čo som si dal horúcu čokoládu bez šľahačky, na hlavu nasadil Vrastislavove VR (VR je skratka pre virtuálnu realitu) okuliare HTC Vive Cosmos a do rúk som vzal dva VR joysticky. Joysticky slúžia okrem práce s virtuálnymi rukami aj na chôdzu pomocou páčok a iné činnosti.

Ako prvé som okúsil zážitok v malom mrakodrapovom horskom meste na pobreží mora. Po ceste predo mnou jazdili autá a autobusy. Nastúpil som do výťahu, ktorý ma vyviezol na strechu mrakodrapu. Keď som sa pozrel zo strechy dolu na zem, podlomili sa mi kolená. Do rúk som vzal trysky, vďaka ktorým som mohol lietať. Odštartoval som z mrakodrapu ako vrtuľník a lietal som. Prvý pocit, ktorý to vo mne vyvolalo, bol úžas. Bol som nadchnutý. Mozog vníma virtuálnu ríšu podobne ako náš bežný svet. Vyletel som na najvyšší mrakodrap v meste a skočil som si z neho "hlavičku". Cítil som adrenalín. Pri dopade na cestu som v obývačke takmer spadol. Nad mestom lietali z nejakého divného dôvodu rakety. Do jednej som telom narazil, raketa stratila kontrolu, vletela do budovy a vybuchla.

Po virtuálnom zážitku v meste som ďalej skúsil parašutizmus. To ma moc nezaujalo, tak som navštívil temný hororový dom. Po chvíľke motania sa v ňom na mňa vyskočila ženská zombia a zabila ma. Až po smrti mi došlo, že som mal pred ňou utiecť, lebo ja som jej v hre ublížiť nemohol. Po hororovom dome som vyskúšal zážitok s tornádom. Nachádzal som sa v dome so zapnutou televíziou, v ktorej hovorili, že sa do oblasti blíži tornádo. V diaľke som ho zahliadol, ako sa približuje k domu. Keď bolo tu, vytrhlo strechu a okolité veci lietali kade tade. Ja som to však zázrakom prežil bez ujmy na virtuálnom zdraví.

Neodpustil som si vo virtualite zažiť psychedelické tripy cez YouTube. Tie však boli hrozne amatérsky prevedené a bol som z toho sklamaný. Páčila sa mi akurát tak šamanská hudba hrajúca v pozadí. Skúsil som pobyt vo vesmíre, kde som pozoroval planétu Zem, ale to ma tiež veľmi nepotešilo kvôli spracovaniu. V bare plnom opilcov som dostal od jedného štamgasta bitku. Veľmi sa mi páčila VR menu miestnosť s balkónom s výhľadom na hory; tu som hádzal predmety na zem ako knihy, počítač či stôl a prenášal som v rukách sochu a stĺp v starovekom štýle. Zúčastnil som sa misie Apollo 17, kedy som kráčal ako kozmonaut po mesačnom povrchu.

VR hra Cubicle sa odohrávala v kancelárii, v ktorej som zakladal šanóny do skríň. Kancelária sa zrazu začala preťahovať a potom "vystúpila" hore. Prostredím bol psychedelický kockový labyrint, v ktorom poletovali obrovské šanóny. Následne som navštívil psychedelické múzeum plné rôznych rekvizít, do ktorých sa dalo vstúpiť, pričom som sa zmenšil, napríklad do magického lesa plného pestrofarebných stromov a živočíchov, temného portálu odhaľujúceho cudziu dimenziu, dreveného domu, fantaskného sveta s magickými horami a podobne. Lietali tu halucinogénne ryby a niečo ako chrbtica. Zo stropu padali čierne vodné živočíchy naháňajúce strach. Halucinogénne morské živočíchy boli skutočne úžasné.

Vrcholným zážitkom pobytu vo virtuálnej realite bolo hranie prvého levelu hry zvanej Half Life: Alyx. Half Life: Alyx je prepracovaná záživná sci-fi akčná záležitosť. Pohyboval som sa po bytoch a uliciach, hádzal som predmety či kreslil som fixkou na okno. Mestom prechádzali votrelecké sily. Narazil som na ozbrojené komando. Tento virtuálny trip nemal chybu.

Napokon ma Boh donútil pozrieť si ukážky z virtuálnych erotických filmov. Pokiaľ sa toto stane masovou záležitosťou, reálny sex pre virtualistov zrejme vymizne a VR muži zostanú možno už nadobro pohlavne zaseknutí vo fiktívnom pornovesmíre.


Virtuálna realita je niečo ako náhražka lucidného snívania. Ponúka obrovské možnosti, ktoré sú závislé od ľudskej kreativity a fantázie. VR technológia preťažuje ľudský nervový systém, takže je dobré dávať si počas absolvovania virtuálnych ciest oddych a prerušovať ich. Problémom návštev virtuálnej reality môže byť, že človek môže časom stratiť kontakt so všedným svetom a pri ešte väčšom rozvoji sa z virtuálnej reality stane niečo ako sme videli vo filme Matrix.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Psychológia predátora

Zásadná vec, ktorej musí obyčajný človek porozumieť, ak chce ešte vo vesmíre prežiť, je pochopenie toho, čo predstavuje takzvaný predátor. Predátor je bytosť, ktorá je na vrchole spoločenskej pyramídy moci. Alternatívnym pomenovaním pre slovo predátor môže byť pojem vládca. Je to ten, čo nám vládne. Je dobré sa pozrieť bližšie na to, čo je predátor alias vládca skutočne zač. Predátor je veľmi mocná entita. Má k dispozícii poznanie, o akom sa bežnému človeku ani nesnívalo. Má vhľad do podstaty vedomia. Vie skresľovať vnímanie druhých bytostí. Je to egoista závislý na kontrole a moci. Moc a kontrola je jeho posadnutosťou. Predátor je veľmajster manipulácie. Vie presne identifikovať, kde má druhá bytosť silné a slabé stránky a vie ich zneužiť vo svoj vlastný prospech. Predátor pochádza zo sveta, ktorý leží za našim svetom. Je to svet, do ktorého sa môžu dostať tí, čo kráčajú po ceste poznania. Predátor našiel spôsob, ako prenikať do nášho sveta a ako tu pôsob...

Saturn = Lucifer

Saturn ako prastaré solárne božstvo predstavuje nositeľa svetla Lucifera, podľa kresťanskej mytológie najvyššieho padlého anjela, ktorý bol "zrazený k zemi" a stal sa Satanom. Padlý anjel Lucifer. Saturn a etymológia Pojmy či slabiky, ktoré sa vzťahujú ku starým solárnym božstvám, sú Ab, Ak, Am, Ar, As, At, El a On. Používanie týchto jednoslabičných pojmov v rámci pomenovania slnka či slnečných bohov bolo možné nájsť v krajinách od Talianska, Egyptu, Mezopotámie po Baktriu (historický región v strednej Ázii). Slabika Ar znamená oheň či slnko a používal sa pre ňu aj výraz Aur či Ur. Ur predstavuje plameň alebo svetlo. At je Atys či Attis, slnko. At aj Ur sa v slove Saturn (s-At-Ur-n) vyskytujú. Slabika On predstavuje písmeno n na konci slova Saturn. Saturn je (s)-At-Ur-On. V starom Ríme bol (boh) Saturn pánom úrody a hojnosti, čo sú aspekty vzťahujúce sa k slnku. Planéta, resp. plynné kozmické teleso - trpasličia hviezda Satu...

Archonti v popkultúre

Podstata archontického globálneho spiknutia spočíva v uväznení ľudskej mysle do malého obmedzeného Ja, ktoré nemá žiadnu moc a ktoré musí nasledovať slepý dav. Sme manipulovaní čo sa týka vnímania reality, aby mohla malá skupinka "ľudí" kontrolovať masy a hovoriť nám, čo máme robiť a čo si máme myslieť. Táto konšpirácia postihuje všetky oblasti nášho života v čoraz väčšej miere a najviac je zameraná na kontrolu nášho vnímania skutočnosti (ľudia sú bohužiaľ prakticky slepí a hluchí, nevidia a ani nevedia nič podstatné o svete ani o nich samých). Zábavný priemysel je významnou súčasťou agendy na kontrolu myslenia a vnímania ľudí. Tento článok nadväzuje na môj prvý príspevok Svet nie je taký, aký sa zdá byť, v ktorom píšem o archontoch, čo sú zač, "odkiaľ" sú, akú majú podobu, kde sa spomínajú, ich súvislosť s okultizmom, kabalou, tajnými spoločnosťami, satanizmom, globálnou agendou, o realite. Jednou stručnou súhrnnou vetou zopakujem, že archonti (tie...