Preskočiť na hlavný obsah

Zápis z denníka (I.VII.MMXVI)

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Prvý deň v mesiaci Belzebubovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň je zasvätený Isis.

Mesiac ubúda.
Tarotová karta dňa: Poháre IV.

Citová manipulácia, závislosť, žiarlivosť.


Ranný sen: Zobudil som sa okolo štvrť na šesť a šiel som si ešte na chvíľu ľahnúť. Ráno som mal sen, z ktorého som si zapamätal iba kúsok. Vyskytovala sa v ňom La Kunga. Sedeli sme pred televízorom v spálni v kamarátovom byte na Newtown street. La Kunga držala v rukách bublifuk a nafukovala bublinu, ktorá bola enormne veľká. Snažil som sa vyhnúť tomu, aby mi bublina po prasknutí šplechla do ksichtu. Skúšal som pevnosť bubliny dotykom.

Virtuálna hra: Zapojil som sa do interaktívnej virtuálnej hry, pri ktorej hrali dôležitú úlohu elektronické zariadenia v tvare kvádrov. Hru riadil vládca, ktorý poznal skutočný význam týchto zariadení. Tie sa stali tak mocnými, že si mysleli, že ich nič nedokáže poraziť. Sformoval sa z nich robot, ktorý sa stal ničiteľom. Avšak robot bol zradený a krabičky boli rozstrieľané. Skúsil som sa zúčastniť inej hry, ale princíp bol rovnaký - vládca chcel, aby som v hre pokračoval, ale odmietol som sa na nej zúčastňovať, lebo som vedel, že je to chyták. Dostal som sa do miestnosti, kde v strede izby jazdili tieto krabičky tvoriace vláčik. Do miestnosti vošiel svalňák Kvajdou s čarodejnou kamarátkou Soikesch. Kvajda som varoval, že tá hra je chyták. Soikesch som začal vyzliekať oblečenie a hral som sa s jej prsiami. Potom som mal kŕče v nohách a bol som spotený.

Hudobný obchod a križovatka: Prezeral som si kompaktné nosiče s hudbou a iné predmety v hudobnom obchode. Obchod vraj patril známemu spisovateľovi a bádateľovi s iniciálkami D. I. V obchode sa rozhliadalo viacero ľudí. Prišla sem skupina dievčat; jedným z nich bolo dievča pripomínajúce višwánandku Murku. Cítil som z jej strany náklonnosť voči mne. S Murkou som hodil krátku reč. Stretol som aj slávnu speváčku z kapely Sinners Moon. Následne som sa ocitol na veľkej križovatke. Prišlo za mnou malé, asi dvojročné dievčatko. Pozoroval som ho. Sorella Kvenisa ho prišla zobrať. Povedala mi, že matka dievčatka je rozvedená. Dievčatko bolo zaočkované a malo na ruke modrú jazvu po vpichu. Kúsok od nás prebehla mestom doňa Sviňa, ktorá šla niečo vybaviť. Začul som jej hlas.

Božia ponuka: Pod stromom sedel mladý muž a pozeral sa na tri zlaté kalichy rozložené na tráve pred ním. Prišiel k nemu malý oblak, z ktorého sa vystrčila božia ruka a podávala mu ďalší kalich. Chalan dostal vzácnu ponuku z pekelných nebies od satanského Boha. Tým chalanom bol Frater Saepes.

Déjá vu: Déjá vu nastalo ráno pri šoférovaní vozidla, keď som prechádzal okolo istého auta kúsok od môjho hradu.

Súrija: S obdivovateľom šamanizmu Marečkom som navštívil čajovňu Súrija v meste Gallandau. Objednali sme si maté Šamanov oheň a nejaké indické jedlo. Pátral som po informáciách o akomsi Ajvenovi zo Zerethu, ktorý sa zúčastnil výpravy v inckej ríši. Informácie o ňom mi poskytla pracovníčka Súrije menom Lučya. Ajven mal vraj užívať v inckej ríši každý deň psychoaktívnu rastlinu caapi. Dala mi na neho kontakt.

Čo s večerom: V hodine večernej sa konala párty u Modrokocúra. Došlo tu k malej, zrejme žiarlivostnej roztržke medzi Modrokocúrom a doňou Jebanou. Presunuli sme sa do baru Da Vinčiho Kód. Frater Saepes robil perverzné vtipy, napríklad strkal si podpivníky pod riť a medzi nohy a potom ich ukladal na pivný pohár, ktorý patril Modrokocúrovi a done Jebane. Michael Fourák, ku ktorému sme si v bare prisadli, je originálny kecálek, ktorému sa nedá veriť ani slovo; vraj pracoval v záhradníckej firme, ktorá zasadila do zeme bonsaj v hodnote dva a pol milióna českých korún a ten bonsaj umrel, pretože niekto urobil chybu.

Posadnutosť: Klebetníčka Le Drbna neustále myslí na čiernomagického archanjela Michaela. Zaspáva s myšlienkou na neho a sníva sa jej stále o ňom.

Reinkarnačný príbeh: Príbeh z minulého života, ktorý teraz opíšem, sa "údajne" skutočne stal a je to neuveriteľné, ale je prakticky totožný s minuloživotným príbehom môjho dobrého spoločníka Fratera Saepesa. Či už človek verí v reinkarnáciu alebo nie, to je jeho vec. Tento minulý život ovplyvňuje môj súčasný život. Životné situácie sa, ako som zistil, zvyknú prenášať inkarnáciami, a nie je nemožné s nimi pracovať, ak si tento prenos človek vôbec uvedomí.
Toto je môj reinkarnačný príbeh, ktorý som videl pri napojení sa na podvedomie a ktorým som sa vedome prebrodil: Stál som pred starým dvojposchodovým domom, mal som na sebe hnedé topánky. Bolo to v Englande. Vstúpil som do domu, ktorý bol prázdny. Mal som nejakých dvadsaťpäť rokov. Myslím, že bolo nejaké sedemnáste storočie, ale mohlo to byť aj trochu neskôr. Poobzeral som sa po dome, vyšiel som po schodoch do svojej izby, v ktorej bol umiestnený starší nábytok, posteľ a zrkadlo. Pozrel som sa do zrkadla. Mal som na sebe žltý zvršok a biele nohavice.

Presunul som sa o niekoľko rokov dozadu. Ocitol som sa v tom istom dome, ale bola tu so mnou matka i otec. Z oboch som cítil neistotu a strach. Keď som sa pozrel matke do očí, spoznal som v nej doňu Sukubu zo súčasného života. V otcovi som spoznal dona Ganja. Matka stála v kuchyni, ktorá sa nachádzala na poschodí, otec stál dole na prízemí v hale.
Presunul som sa do obdobia svojich pätnástich rokov. Bol som jedináčik. Nachádzal som sa vo svojej izbe. Pozrel som sa do zrkadla. Mal som hnedé vlasy a zelené oči. Otec i matka boli v kuchyni. Žiarlil som na otca. Zistil som, že matka ma často sexuálne zneužívala a otec proti tomu nič nerobil.

Vrátil som sa do času, keď som mal päť rokov. Stál som pred zrkadlom vo svojej izbe, bol som nahý, matka tu bola so mnou a stála pri mne. Matka ma okrem zneužívania taktiež často týrala. Vravievala mi, že zneužívanie je normálne.
Vrátil som sa do veku pätnástich rokov. Išiel som na prízemie, kde stál na chodbe otec. Mal som v ruke nôž. Bodol som ho do brucha. Otec zomieral. Vybehol som na poschodie, kde v kuchyni bola moja matka a nôž som jej pichol do chrbta. Obaja zomreli. Keď som to urobil, cítil som z tohto skutku radosť.

Oboch rodičov som pochoval v pivnici. Zvyšok života som prežil sám a umrel som ako osamelý starec.
Keď sa moje napájanie sa na tento minulý život skončilo, cítil som nesmiernu úzkosť a smútok.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Psychológia predátora

Zásadná vec, ktorej musí obyčajný človek porozumieť, ak chce ešte vo vesmíre prežiť, je pochopenie toho, čo predstavuje takzvaný predátor. Predátor je bytosť, ktorá je na vrchole spoločenskej pyramídy moci. Alternatívnym pomenovaním pre slovo predátor môže byť pojem vládca. Je to ten, čo nám vládne. Je dobré sa pozrieť bližšie na to, čo je predátor alias vládca skutočne zač. Predátor je veľmi mocná entita. Má k dispozícii poznanie, o akom sa bežnému človeku ani nesnívalo. Má vhľad do podstaty vedomia. Vie skresľovať vnímanie druhých bytostí. Je to egoista závislý na kontrole a moci. Moc a kontrola je jeho posadnutosťou. Predátor je veľmajster manipulácie. Vie presne identifikovať, kde má druhá bytosť silné a slabé stránky a vie ich zneužiť vo svoj vlastný prospech. Predátor pochádza zo sveta, ktorý leží za našim svetom. Je to svet, do ktorého sa môžu dostať tí, čo kráčajú po ceste poznania. Predátor našiel spôsob, ako prenikať do nášho sveta a ako tu pôsob...

Saturn = Lucifer

Saturn ako prastaré solárne božstvo predstavuje nositeľa svetla Lucifera, podľa kresťanskej mytológie najvyššieho padlého anjela, ktorý bol "zrazený k zemi" a stal sa Satanom. Padlý anjel Lucifer. Saturn a etymológia Pojmy či slabiky, ktoré sa vzťahujú ku starým solárnym božstvám, sú Ab, Ak, Am, Ar, As, At, El a On. Používanie týchto jednoslabičných pojmov v rámci pomenovania slnka či slnečných bohov bolo možné nájsť v krajinách od Talianska, Egyptu, Mezopotámie po Baktriu (historický región v strednej Ázii). Slabika Ar znamená oheň či slnko a používal sa pre ňu aj výraz Aur či Ur. Ur predstavuje plameň alebo svetlo. At je Atys či Attis, slnko. At aj Ur sa v slove Saturn (s-At-Ur-n) vyskytujú. Slabika On predstavuje písmeno n na konci slova Saturn. Saturn je (s)-At-Ur-On. V starom Ríme bol (boh) Saturn pánom úrody a hojnosti, čo sú aspekty vzťahujúce sa k slnku. Planéta, resp. plynné kozmické teleso - trpasličia hviezda Satu...

Archonti v popkultúre

Podstata archontického globálneho spiknutia spočíva v uväznení ľudskej mysle do malého obmedzeného Ja, ktoré nemá žiadnu moc a ktoré musí nasledovať slepý dav. Sme manipulovaní čo sa týka vnímania reality, aby mohla malá skupinka "ľudí" kontrolovať masy a hovoriť nám, čo máme robiť a čo si máme myslieť. Táto konšpirácia postihuje všetky oblasti nášho života v čoraz väčšej miere a najviac je zameraná na kontrolu nášho vnímania skutočnosti (ľudia sú bohužiaľ prakticky slepí a hluchí, nevidia a ani nevedia nič podstatné o svete ani o nich samých). Zábavný priemysel je významnou súčasťou agendy na kontrolu myslenia a vnímania ľudí. Tento článok nadväzuje na môj prvý príspevok Svet nie je taký, aký sa zdá byť, v ktorom píšem o archontoch, čo sú zač, "odkiaľ" sú, akú majú podobu, kde sa spomínajú, ich súvislosť s okultizmom, kabalou, tajnými spoločnosťami, satanizmom, globálnou agendou, o realite. Jednou stručnou súhrnnou vetou zopakujem, že archonti (tie...