Dátum
zápisu a príslušné asociácie
Šestnásty
deň v mesiaci Molochovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň
je zasvätený Venuši.
Mesiac
ubúda.
Tarotová
karta dňa: Smrť XIII.
Čas
obnažovania takmer skrytého poznania.
Navštívenie
metalcorového samotára: Ešte za rannej tmy som navštívil jedného chlapíka,
ktorý býval v drevenej stavbe v lese. Miestnosť v stavbe, do ktorej ma vpustil,
bola odizolovaná od ostatných miestností i okolia, a to preto, pretože chlapík
sa venoval hudbe a nechcel, aby jeho hudba opúšťala miestnosť. Tvoril
metalcorovú muziku. Chlapíkovi však vletel do miestnosti nejaký hmyz, ktorého
som sa dosť bál.
Spontánne
hranie a temná miestnosť: Stretol som bývalú spolužiačku z univerzity menom
Era-Ksh, ktorá je už šťastne zmanželnená a šíri svoju pokrvnú líniu. Vedel som,
že niekde na sieti je uložený erotický film, v ktorom si zahrala a snažil som
sa ho nájsť. V hudobnej miestnosti, kde som film vyhľadával, však boli ľudia,
čo trochu rozrušovalo moje úsilie. Okrem toho som sa stretol s niektorými
členmi z expedície v Piruw. Chytili sme nástroje a zahrali sme si spolu jednu
skladbu od kapely Sny Eruptívnej Hviezdy. Skladbu odbúchal originálny bubeník
zo Snov Eruptívnej Hviezdy. Urobili sme aj nahrávku a video z tohto hrania. Keď
som si nahrávku vypočul, zdala sa mi parádna aj na to, že sme skladbu hrali iba
raz v živote. Chlapík, ktorý hral na basgitare, používal zvláštny model basy,
na ktorej hral ako na klavíri.
Ubytoval
som sa v temnej miestnosti. Presunul som sa do bytu na Newtown street do
obývačky. Prišla za mnou stvoriteľka Mary a povedala mi, že má do bytu na
Newtown street prísť bývať Dejna Vashuck s deťmi, ktorá je dcérou jej dobrej
kamarátky. Bol som veľmi proti tomu. Šiel som radšej naspäť za účastníkmi expedície
do hudobnej miestnosti.
Keď
som sa neskôr vracal do temnej miestnosti, s účastníkmi expedície som sa
rozlúčil. S jednou účastníčkou som šiel kus cesty po ulici, ona šla na autobus.
Vo výťahu som našiel na zemi hodenú mikinu patriacu môjmu bratovi, na ktorej
bol vytlačený nápis istej spoločnosti. Keď som vošiel do temnej miestnosti, na
posteliach bolo povykladaných mnoho vecí, najmä oblečenie. Niektoré veci boli
moje, iné patrili sorelle Kvenise a jej dcére.
Jazdec
zániku: Keď svitalo, videl som v údolí, cez ktoré som prechádzal, čierneho
jazdca sediaceho na bielom koni, pred ktorým sa modlil kňaz v žltom rúchu.
Matka s dieťaťom pred jazdcom pokľakla v hrôze. Tento jazdec je známy tým, že
rozsieva smrť všade, kam príde. Vzal do rúk vlajku skonu a víťazoslávne ňou
mával. Jazdec záhuby je podľa slov kňaza symbolom bytostnej premeny, osobnej
transformácie.
Podivné
stretnutie: Poobede som sa stretol s obdivovateľom šamanizmu Marečkom,
zvodkyňou doňou Sukubou a čarodejníkom donom Ganjom pred Ganjovým bytom. Don
Ganjo nemal na sebe tričko. Na tele mal pomaľované rôzne okultné symboly. Na
chrbte mal nakreslený kríž. Medzi nami koloval list, na ktorom boli vypísané
tri duchovné cesty a bol tam v rámci jednej z nich uvedený aj bohemiánsky herec
menom Jaroslav Dušek. Don Ganjo sa správal trochu ako cvok. Odišiel preč s
doňou Sukubou a ja som zostal s Marečkom sám.
Charras
a temná vízia: V hodine Slnka som s Modrokocúrom navštívil bar Da Vinčiho Kód,
kde sme stretli hyperaktivátora Nulu. Sedeli sme v altánku v mraze. S Nulou sme
sa rozprávali prevažne o hudbe. Nula je fanúšikom rapu, ale nepohrdne ani
kvalitným jazz rockom. Je to multiinštrumentalista, ktorý hrá minimálne na
basgitaru, flautu a saxofón.
Keď
začala byť zima nepríjemná a mrzli nám končatiny a konečníky, vydali sme sa do
baru Africká Cola, kde sme stretli priateľov Šamanistu, Zombieho II, Dvorného
muža a Mafka. Zahrali sme si karty. Pri vedľajšom stole sedela skupinka mladých
metalistov a rajcovných metalistiek. Vypil som za večer trojnásobnú pivnú
ambróziu, Modrokocúr tiež.
Z
Africkej Coly som šiel s Modrokocúrom a Nulou na mystický byt. Vyvolali sme v
kuchynke bytosť zvanú Charras. Ak sa rituál vykoná správne, Charras, ktorému sa
pobozká riť, posunie zlučovacím bodom svetelného tela účastníkov obradu a tí sa
na pár hodín dostanú do hlbokých snových stavov, v ktorých môžu navštíviť
roviny bežnému vedomiu nedostupné. Pri obrade je okrem obvyklých rituálnych
predmetov nutné použiť plastovú fľašu, oheň a vodu.
Rituál
sa vydaril. Modrokocúr pobozkal zadok Charrasovi ako prvý, po ňom som šiel ja a
nakoniec Nula. Charras sa po prepustení zasmial a zmizol.
Ako
som stál v kuchyni a opieral sa o kuchynskú linku, moje zorné pole sa zužovalo
a dostával som sa do zasnených rozpoložení. Emočná úroveň sa začala meniť a na
povrch sa začali vyplavovať satanské emócie. Modrokocúr sa smial, že sa mu
skresľuje realita. Musel som si ísť sadnúť do obývačky.
Oprel
som sa chrbtom o matrac a dostával som sa do tajuplného stavu vedomia. Telo sa
stalo ochromeným. Oči som vládal mať iba zatvorené. Pritom som videl pestré
farebné vzory, ktoré sa hemžili a vytvárali psychedelickú búrku. Emócie strachu
sa nesmierne zintenzívnili a ja som sa začal prepadávať dozadu, akoby do ešte
väčších hlbín údesu. A v tých hlbinách pripomínajúcich ohnivé peklo sa mi
zjavil anjel svetla Luciper, ktorý sa tisícročia skrýva v temnotách. Anjel,
ktorý mal dobrú náladu, mi prezradil, že čoskoro, možno ešte tento rok, ľudia
uvidia na oblohe oslnivú žiaru a že sa na nebesiach objaví druhé slnko. To
pravé, prvotné slnko, ktoré je teraz neviditeľné. A on bude jeho predstaviteľom
a všetci ľudskí otroci pred ním pokľaknú. Vraj túto informáciu pochádzajúcu
priamo z inferna môžem vedieť, pretože s tým aj tak nič neurobím. Potom táto
hrozivá vízia skončila. Ak anjel svetla skutočne neklamal, stane sa tak.
Vedľa
mňa sedel Modrokocúr s Nulom a akurát sa mystický byt chystal navštíviť
hudobník Stan Lee s čiernym mágom Višnuhom. Rozhodol som sa nepokračovať v
tejto temnej púti v mystickom byte a odišiel som preč, smerom do svojho zámku.
Modrokocúr, ktorý dnes trpel sebaľútosťou, ma obviňoval, že som do mystického
bytu prišiel iba kvôli Charrasovi a pobozkaniu jeho riti. Cestou do zámku som
mal miernu paranoju z nočného okolia a bol som zmätený. Pred bránou do dvora
som sa skoro dovracal.